Ne kadar çabalarsan o kadar değersizsin ya. Ben de öyle yapıyorum işte içimden parçalanırken yaralarımı kapatmak için dışarıdan gülüyorum sorana ‘iyiyim’ diyorum çünkü gerçeğini anlatmak yorucu hayat tokadı basıyor ben de gülüp geçiyorum sanırım hayatta kalma şeklim bu
f
@ruhkatili
·
ne kadar çabalarsan, ne kadar emek gösterirsen o kadar değersizsin bu hayatta. bütün bu uğraşın sonucunda, yitip giden hayatının koca bir hiçliğin içinde yok oluşunu izlemekle yetiniyorsun.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!