Sebi

Sebi
Ben dunyadan ziyade kafamin icinde yasayan bi insanim. S.A
En son kendi bildiğimi okudum arkadaşlar baya iyiydi ajdjajha
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
tehlikeli oyunlar'i okuyorum da anlamasi zor bi kitap sanki. kendi kendimize yaptigimiz konusmalari andiriyo. bi sure sonra su an kim konusuyo diye dusunmeye basliyo insan
Sabahattin Ali
İçimde biriken hislerin birdenbire patlayarak beni zerreler halinde dağıtacağından korkuyorum.
İnsanlardaki zavallılığı önce çocuklar seziyor galiba. Delileri de önce onlar kovalar.
Sayfa 35·Kitabı okuyor

Sebi

, şu anda okuyor
%68 (328/479 syf.)
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma