Babaanneciğimin bir lafı vardı "Akıllı kadın, erkeğe kendisinin akıllı olduğunu hissettirendir" diye. Elbette ben bunun anlamını da çok geç öğrendim. Oysa önemli olan tek şey "zaferi" kazanmaktı, ne şekilde ve kim sayesinde kazanıldığı umursamaksızın. Anlatılanlarda kadın hep "şuydu", "buydu", "oydu." Hep bir şeylere benzemekti kadın olmak, biraz anneye, biraz arkadaşa, bazen rüzgâra, bazen de yağmura; umutla çıkılan arayış yolculuklarında varılan mutlu sona; ünlü şairlerin mısralarına, çok bilmişlerin ideal kadın uydurmalarına benzemekti.
Çok zordu kadın olmak...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
J. D. Salinger'in de dediği gibi: "Kadın bedeni keman gibidir, hakkını vermek için iyi bir müzisyen olmak gerekir. Sevmek adamlık ister sevişmek ise yetenek!"