Yazarların sonda hikayeye devam etmek yerine başka bir boyuta geçmesine sinir oluyorum 300 sayfa okuduktan sonra o son 50 sayfaya anlam veremedim
Kitap yer yer çok ağırdı ensest vardı. İkizlerin hikayesi ise inanılmaz sürükleyiciydi elimden bırakamadım.