Öncelikle eğer aklınızda en ufak bir şüphe varsa bu yazıyı okumayı bitirmeden önce bile gidip kitaba başlayabilirsiniz ve lütfen bunu yapın. Başlayın. Bu kadar geç okuduğum için çok üzüldüğüm bir seri oldu. Ben kişisel olarak kitabın arkasında verilen bilgilerden fazlasını kitap incelemelerinde görmekten çok hoşlanmıyorum o yüzden size hikayeyi anlatmayacağım yalnızca perilerin ve insanların olduğu bir dünyada geçtiğini bilin. Yazarın yazım stiline ba-yıl-dım! Bana çok hitap eden bir yazım tarzı vardı ve olaylar tam da ''umarım şöyle olur'' dediğim gibi ilerledi bu da beni hem kitaba hem de yazara hayran bıraktı. Serinin ilk kitabında Sarah J. Maas çok güzel kurguladığı bir dünyaya giriş kapısını aralıyor içeri girip girmemek size kalmış, bense diyorum ki balıklama atlayın. Sonra teşekkür edersiniz, keyifli okumalar.
Küçük bir not, karakterlere aşık olmak için çok acele etmeyin ;)