!!!Spoiler içerir!!!
Kitabı okuduğuma pişman oldum, Geothe'nin kitabi oldugu için yarıda bırakmak İstemedim. Genç Werther aşık olduğu insan kendini kabul etmeyince edebiyatla acılarını anlaymaya çalışır. Ama benim gözümde edebiyat ne kadar güzel olursa olsun, Werther bu aşka karşılık bulamadığından intihar ettiği için kendi öz saygısını diğer insanların gözünde 0'a indirmiştir. Kendine saygısı olmayan birine ben neden saygı duyayım ki.
Intihar demek kaybetmek, isyan etmek demektir. Ben her daim kazanan, zaferle sonuçlanan sonlardan yanayım..