Teknik aksaklıklardan dolayı bitirmem uzun sürse de iyi ki ara vererek okumuşum dedim. Çünkü okumayı özlediğimi fark ettirecek kadar güzel ilerlemeye devam etti kitap.
Peki bizler doymayı istemeli miyiz? Belki evet. Ama güzel olan şeyin doymak değil de doymayı istemek olduğunun farkında olursak hüsranlı sonlar daha uzak olur sanki.
Martin EdenJack London · Kaldırım Yayınları · 2017135,2bin okunma