Bir kitabın her sayfası mı bu kadar anlamlı, altı çizilesi olur..
Okurken bütün kitabı çizmek, her satırını alıntılayıp istifade edebilmenizi istedim.
İlk cümlesinden son cümlesine kadar dopdolu, yüreğimizi titreten, özümüzü hatırlatan bir kitap.
Bir satırında "Şu dünya bir solukluk değil mi zaten?" diyor hocamız.
Madem ki göz açıp kapayıncaya kadar geçecek bir hayattayız o zaman bu gençlik, bu ömür neden Allah rızası için değil de fani olan dünya için heder edilsin.
Bu düşünceyi her sayfada hatırlatan hocamızın kalemine sağlık.