Ilgın

"Acıya yenik düşen bu insanlar kim?” Dedi ki: “Bu rezil durumdakiler kötülük de, iyilik de yapmadan yaşamış olanların ruhları."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki yalnızca mutluluğu sevmiyordur insan? Belki aynı ölçüde acıyı da seviyordur? Belki acı da mutluluk kadar çıkarınadır? Ayrıca, insan kimi zaman acıyı çok, tutkuya varan bir sevgiyle arzular.
Sayfa 43
''En iyi şey , bir köşeye çekilip seyirci kalmaktır.Bu nedenle diyorum ki , yaşasın yeraltı!''
Bir insan, başkasını kınamadan önce, yaşamın ne olduğunu bilmelidir.
Sayfa 115
Kitap okuyarak içimde yükselen duyguları bastırmayı tasarlıyordum.