Ilgın

Ama neden içim üzgün yine? Meçhulden korkma mı? Alışkanlıkları terk etmenin tesiri mi? Hayır, bu saadetin fazlalığından! Ne kadar zayıfım değil mi? Affet beni!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acının aşırısı, tıpkı sevincin aşırısı gibi kısa süren şiddetli bir duygudur. İnsan yüreği bu uçlardan birinde uzun süre kalamaz.
Oysa ben, zindanı içimde taşıyorum. İçimde kış var, buz var, umutsuzluk var. Ruhumu gecenin zifiri karanlığı kaplamış. Çektiğim acıyı biliyor musun?
"Kendimi en kudreti sandığım anda; kader benden daha kudretli çıktı." Kara Sevda dedikleri bencil bir aşk'tan daha çok daha sağlıklı, çok daha insancıl.