Tanrı da bana şöyle dedi: "Git kadının ruhunu al, sonra da şu üç kelamımı öğren: İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? İnsan neyle yaşar? Bunları öğrenince yine göğe döneceksin."
...
Tanrı'nın ilk kelamını hatırladım: "İnsanda ne var öğren." İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım.
...
Ardından Tanrı'nın diğer kelamını hatırladım: "İnsana ne verilmemiştir öğren." İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti.
...
Kadının başkasının çocuklarına acıyıp ağlamasını görünce, içinde yaşayan Tanrı'yı gördüm ve insan neyle yaşar anladım.