Burada ne huzur, ne istirahat, ne de bir anlığına bile emniyet vardı. Her şey karmaşa ve devinim, her an hayatı tehlike demekti. Sürekli tetikte olmak şarttı, çunkü ne köpekler şehir köpeğiydi ne de insanlar şehir insaıydı. Hepsi de sopa ve dış kanunları dışında kanun dinlemeyen barbarlardı.