Şimdi ben gidiyorum, fakat ne zaman çağırırsan gelirim" dedi.
evvela ne demek isteğini anlamadım. O da bi an durdu ve ilave etti:
"nereye çağırırsan gelirim.
Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi
nasıl anlamaz?
Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra, sarılmanın ne anlamı kalır...