Muşspor logo çalışmam
Muşspor ile ilgili yeni logo tasarımım
"İNCİ" Onunla bu deneyimi paylaşmak çok özeldi...
49. BÖLÜM 🌹İnci🌹 Sessizce, sade bir kararla… Üç gün süren işlemlerin ardından, mirasın tamamını Kimsesiz Çocukları Destekleme Vakfı’na bağışladım. Bağışı yapmamın üzerinden haftalar geçmişti. O büyük adımı attıktan sonra uzun, çok uzun bir süre hiçbir şey hissetmedim. Ne omuzlarıma çöken pişmanlığın ağırlığı, ne de beklediğim o tatlı, hafifletici huzur… Sadece derin, sağır edici bir sessizlik. İçimde yıllardır yer etmiş, kök salmış bir yük gitmişti belki, ama o yükün bıraktığı boşluk, hâlâ tam anlamıyla dolmamıştı. Sonra, bu sabah, posta kutumu açtığımda, faturaların, reklam broşürlerinin arasından, parıldayan bir beyazlık çarptı gözüme. Zarif, tertemiz bir zarf. Üzerinde, telaşsız bir elin eseriymiş gibi, özenle yazılmıştı adım. Sol alt köşesinde ise küçük logo belirdi: Kimsesiz Çocukları Destekleme Vakfı Zarfı elime aldığım an, kalbim farklı bir ritimle, telaşlı ve umutlu bir şekilde çarpmaya başladı. Parmaklarımın ucundaki hafif titreme, bir sırra dokunmanın heyecanıydı belki de. Zarfı usulca araladım. İçinden, vakıf başkanının imzasını taşıyan, sade ama her kelimesi kalpten kopup gelmiş gibi duran bir mektup çıktı. Sayın İnci Özkan, **Yaptığınız değerli bağış için size yalnızca minnettar değil, aynı zamanda hayranız. Bu destek, bizim için yalnızca maddi bir katkı değil; rakamların ötesinde, sevgi, umut ve en önemlisi sahiplenilme hissi taşıyan çok güçlü, hayat değiştiren bir dokunuş. Sizin gibi yüce gönüllü insanlar sayesinde, yıllardır hayalini kurduğumuz yeni bir çocuk evini açıyoruz. Artık daha fazla çocuğa sıcak bir yuva, güvenli bir sığınak ve umut dolu bir gelecek sunabileceğiz. Bu mektuba, minnettarlığımızın küçük bir nişanesi olarak bir sürpriz de ekledik. Yuvamızda yaşayan çocuklardan biri, size kendi elleriyle
1000Kitap
Reklam
Pff sen çiçekçisin abi bu logo ne anlaşılması kolay olsun diye büyük kullanılmak zorunda bırakılmış dkdldldjdödldk Yazık bee
Kaçıncı buluşmamızdı hatırlamıyorum; işten, güçten, insanlardan şikayet etti yine. Kapanış konuşması hiç değişmezdi, "farkındalık başa bela" arkadaş! Bu kez hiç cevap vermedim. "Farkındalık" şikayeti ile gelenlere laf anlatmaktansa, ağaçda ki yaprakları sayıyorum daha az yorucu oluyor. Bazı insanlara kibir bile yakışıyor, fakat bazı insanlar var ki "sana ne oluyor? Nedir senin üstün yeteneğin?" diye sorası geliyor insanın. Yinede sormadım, hem gerek de yoktu. Zaten iki şeyi asla yapmazdı. 1- kendini tanıtmak 2- şikayet etmeyi bırakmak. Her eleştiriye "insanlar" diye başlamanın hastalıklı bir genelleme olduğunu, "farkındalık" denen şeyin sadece problem tanımlamak olmadığını hiç anlamazdı. Peki çözüm de var mısın diye sordum? Kediler konuşa bilselermiş insanlarla asla konuşmazmış. Tühh ya aslında dahice bir çözümmüş, ben bunu daha önce niye düşünemedim ki? Kendimi de kınım kınım kınadım oracıkta. Ötekilerin farkındaydı, tıpkı kendinin de farkında olduğu gibi. Kendinde dedim "eksik veya zayıf gördüğün yönler var mı? O an farkındalık motoru stop etti. Kıh Kıh Kıh diye marş basmaya çalışırken, egzozundan kapkara farkındalık attı. Akıl aklı görmez oldu! "Ben aşırı dürüstüm ya" bunu değiştirmek isterdim itirafı geldi, hatta yanına bir kusur daha ekledi "merhametim" dedi, bütün zararı insanlığa duyduğum "merhamet" verdi bana. Tek kusur olsa inanmazdım, iki kusur sayınca anladım ki samimi. Kusurları da ağır kusurmuş. Ulan Yağmur dedim ayıp sana, karşın da ki nelerle uğraşıyor sen hala falan da fistan da. "Dürüstlük ve merhamet zor olmalıydı." yine kendimi kınım kınım kınadım oracıkta. İddalarından biriydi "çok zeki biriymiş." Fakat zekanın neye yaradığını bilmiyordum ben, aşırı zekilere sormak lazımdı sordum, "hayatta neyi diğer insanlardan daha farklı veya iyi yaptın?" çünkü
Soldaki Aselsan'ın yeni logosu, sağdaki benim yapay zekaya zihnimdekileri yazarak 2 dakikada yaptırdığım logo... Sade logolar istiyor kurumlar deniyor ama ben Toblerone logosuna baktığımda dağın içindeki ayıyı fark edip zevk alan adamım, gizli semboller, kreatif çizgiler göremediğim işler bana o zevki vermiyor.
İşe yarar bilgiler
1) çözüm asistani: `chatgpt` 2) metin yazarligi: `writesonic` 3) görüntü olusturma: `midjourney` 4) kod yazma: `replit` 5) video üretme: `synthesia` 6) müzik üretme: `suno` 7) fotograf düzenleme: `remini` 8) video düzenleme: `pictory` 9) metin özetleme: `wordtune` 10) sunum hazirlama: `gammaapp` 11) aragtirma asistani: `scispace copilot` 12) çeviri: `deepl` 13) cv hazirlama: `kickresume` 14) website olusturma: `durable` 15) pdf içi soru cevap: `chatpdf` 16) tasarim araci: `uizard` 17) chatbot olusturma: `dante` 18) dublaj ekleme: `rask` 19) arama motoru: `perplexity` 20) mimari tasarim: `archivinci` 21) youtube video özetleme: `eightify` 22) seslendirme: `elevenlabs` 23) logo olusturma: `stockimg` 24) online toplanti asistani: `tldv` 25) fotografi video haline getirme: `luma`
Reklam
Reklam