kitabı okuyalı çok olmasına rağmen inceleme eklemek istedim. hala kitabı okurken hissettiklerimi hatırlarken, unutmadan. beni en çok etkileyen kitaplardan birisiydi. veronikanın hayatı sorgulayıp anlamlandırma çabası benim de aynı soruları kendime sormamı sağladı. kitabın son sayfasını kapattığımda gerçekten bana bir şeyler kattığını hissettim. ve o umutsuzluğun içinde aşkı bulması kitabın tüm o karamsarlığını benim gözümde bitirdi. ve sanırım bu kadar etkilenmemin bir sebebi de veronikanın bastırılmış duygularında ve toplumsal baskı gibi sebeplerle cesaret edemediği eylemlerde kendimden bir parça bulmam. ve bir çok kişinin bulacağına da eminimm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Anlatım bozukluklarıyla dolu ve kurgusuz bir kitaptı. Çoğunlukla zaten mitolojide var olan hikayeler kullanılmıştı. Mitolojiyi çok sevmeme rağmen bu kitabı sevemedim
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
okudugum en sıkıcı kitap olabilir. yarım birakmaktan nefret etmeme rağmen bu kitabı bitiremedim ve asla tekrar elime alacağımı düşünmüyorum. korkunçtu baska ne denilir ki