Loresima

Loresima
@lore_hanim
Yaşa yaşanması gereken ne varsa:)
Dedim ya oturuyorum öylece. İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.. Cahit Zarifoğlu
Şiir
Reklam
Aşırı solcudur aşk, bu yüzden insanların sol yanını hedef alır ve aşk bu kadar solcu iken içinden sağ çıkmak imkansızdır.. Deniz Gezmiş
Aşk
LORE'NİN KALEMİNDEN..
Yoruyor insanı hayat. Kendi yükleri omuzlarını o kadar zorluyor ki bide bir başkasının yükünü taşımaya takati kalmıyor. Ve bir süreden sonra istemiyor kimseyi hayatında. İşte böyle böyle yalnızlaşıyor insan, böyle böyle kapanıyor kendi dünyasına..💙
Düşünce
LORE'NİN KALEMİNDEN..
Ama PAPATYA'nın dikeni yok tu Gül'ünki gibi Koruyamıyordu kendini, Sevenden de sevmeyenden de. Hep hırpalanmaya mahkûmdu, Sevilse de sevilmese de..🌼💙
Düşünce