12 yaşındaki bir çocuğun gözünden annesi ve bir baron arasındaki ilişkiyi anlatıyor.Bir süre sonra baron kendi çıkarları için bu küçük çocuğu kullanmaya başlıyor ve çocuk ilk başlarda bunu anlamasada daha sonra farkına varıyor ve psikolojisi allak bullak oluyor.Gerçekten sürükleyici ve merak uyandırıcı bir kitap.Zweig’in her zamanki mükemmel psikolojik tahlilleri bu kitapta da kendini hissettiriyor.