Esra ÇELİK

Esra ÇELİK
@lorinnnn
"Benim.. kimliğim, sevgim."
Mektubun gecikti gene. Belki de ne yazacağını kestiremiyorsun! Oysa adını yazman yeter. Görünce içim aydınlanıyor. Yüzüme şavk geliyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gözlerinden öperim cânım. En çok da burnundan. Gülme, ciddi söylüyorum. –Yarı Parçan
“Kulluğum, divâneliğimle ellerini, gözlerini öperim. Öpüyorum ama doyamıyorum. Mutluluk ya da cehennem bu galiba. Sana doymak, korkunç ahmaklık olur.”

Esra ÇELİK

, bir kitap okudu
8/10
·184 syf.·
Beğendi
·
20 saatte okudu
·
2021 2. kitabı
Ahmed Arif
8.5/10 · 48,1bin okunma
“Bir ben uyumadım, Kaç leylim bahar, Hasretinden prangalar eskittim.”