Mesut.G

Mesut.G
Kaybettiğin şeylere bakarak zaman harcama. Devam et, hayat geriye doğru akmaz.
Vardır böyle tanıdıklarımız...
"Çok kolay," dedi. Stan. İnsanlara, vermem gerekenin çok üstünde şeyler veriyorum,onlar için çok şey yapıyorum. Bu da beni yoruyor ve depresyona sokuyor."
İnsan ve Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama şunu unutmayalım ki,ne kadar yargılarsak,o kadar yargılanırız.
İnsan ve Hayat

Mesut.G

, bir kitap okudu
Puan vermedi·88 syf.·
3 günde okudu
·
2025 14. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 32,9bin okunma
İnsana mutluluk kadar sağlık katan bir şey yoktur ve en büyük mutluluk da bir başka insanı mutlu etmektir.
İnsan ve Hayat