Zamanın kötülüğüne ben de katılıyorum. Yerinde hiç durmuyor. Daha dün gibiydi çocukluğumuz. Şimdi kocaman olduk. Laf söz anlamaz bir tavırla hayat devam ediyor. Zaman dursaydı yerinde ne olurdu sanki.
Yat, kalk, okul... Her şey okula endeksli. Her şey okul üzerinden yürüyor. Her şey okul üzerinden hesaplanıyor, hedefler bile okul ile bağlantılı olarak gösteriliyor.