Geçmişi de tamamen bastırmamaya çalışmalıyız: Onu kullanmalı ve bir karışım haline getirmeliyiz. Son olarak da içimizdeki tüm benlikleri karıştırıp özümsemeliyiz. Evet, o zaman biz de değişiriz...
Tabii yüksek irtifadaki soğuğun deniz seviyesindeki soğuğa göre çok daha etkili olduğunu, oksijen azlığından donma eyleminin normalden daha hızlı gerçekleştiğini de eklemek gerek.