hiçbir bedende sadece olumlu tecrübeler olamayacağını bilirsek, o bize teselli olur. harikulade görünen bir modelin bile daima zayıf noktaları vardır.
tabii ki korkuların belirlediği bir hayat sürmek istemem. ama her zaman tamamen azade de olamam korkulardan, dahası, onlara bir şey de borçluyumdur: onlar beni daha dikkatli ve daha düşünceli kılar.
benliğin her şeyini tastamam anlamak herhalde pek mümkün değildir, tıpkı bir arkadaşlıkta veya aşkta da ötekinin her şeyini her zaman anlayamayacağımız gibi.