🌸
instagram.com/reel/DLITiC0NEp...
Her şey senin istediğin gibi mi olmalıydı?
Ben bile değişmeliydim sana göre
Tüm hayallerimi geride bırakıp
Kölen olmalıydım bir yerde.
Benden istenilen neydi?
Hiçbir şey anlamadım.
İki dünyam vardı ayrı
Birisinde hep verdim hiçbir şey almadım.
Öteki çocuk özgür,
Orada sadece sen vardın.
Sevdiklerin vardı elbette, benim de.
Uzaktan izledim,
İçimdeki sen o değildin.
Kaç bahar sensizim sorma artık.
Yüreğim bencildi,
Seni yalnız sakladı.
Özgürlük neydi?
Sevgiliyle el ele sahilde yürümek mi?
Yoksa uçan kuşlar gibi göklerde süzülmek mi?
Belki de aydınlığa giden bir çift gören göz müydü?
Şairin dediği gibi;
Ayrı yaylalarda yetişen otlar gibi mi bekleyecektik çürümeyi.
Hasretimi söyleyecek gücüm kalmadı
Benim dünyamı kimse anlamadı.
Şimdi geç kaldık
Sorma artık
Yüreğim bencildi,
"Sevmesi gerekenler sevmedi diye sevgiden korkmak neden?
Bulamayınca aramaktan vazgeçmek neden Nihan?
Bizim suçumuz değildi hiçbir şey Nihan.
Sen çirkin değilsin, onlar kalpsiz.."
Gassal