📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ona değer veriyor olmanız ona hep ağır gelebilir, rahatsız edici gelebilir. Yetemedim ve durdum, buradan daha ileriye gitmek kendimi bitirmek demekti çünkü diyebiliyormuş insan…
Kıymet hissini hiç yaşamamış insanlar bunu yadırgayabilirmiş. Kıymet görmeyen biri kıymet vermeyi de öğrenmediği için korkabilirmiş. Sevginin sorumluluğunu almak zor geldiği için kendi geleceğinden bile kaça bilirmiş. Sadece kullanmak için yanında bulunanlara alışkın bir bünye bunu sevgi sandığı için kendisine kıymet vereni yadırgayabilirmiş. Gel zaman git zaman yaşamını günü birlik insani(temel) ihtiyaçlara indirgeyip tüm hayatın anlamını bundan ibaret sanabilirmiş. Yetersizlik korkusu narsizmi doğurabilirmiş. Velhasıl-ı kelâm hayata ancak hayatına ve hayatındakine değer verenlerle güzel pencereler açabilir insan. 🍀