Hepimiz içimizde,gizli,nazik davranışlarla üstü örtülen ama bir tehdit algıladığımız zaman hemen o keskin dişleriyle ortaya çıkan bir timsay taşıyoruz.
Nedendir bilmem ama bunun şart olduğunu hissediyorum. Hikaye bitmeli, bu iş tamamlanmalı, artık anlatacak bir şey kalmamalı.Geçmişin hesapları, çekilmiş acılar, insan vahşetinin izleri gömülmeli.
Yersiz derinlik düşünceyi bulandırıp zayıflatır; dikkatinizi bütünüyle verip sürekli olarak bakarsanız eğer, Çoban Yıldızı bile gökyüzünden silinip yok olabilir.