Seher

Seher
@loveinhurricane
Seni yirmi yıldır seviyor olsaydım bile şimdikinden daha coşkulu sevemezdim!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah! Biçare hırpalanmış, ezilmiş hayat! Mai bir gece ile siyah bir gece arasında geçen şu nasipsiz, talihsiz ömür!
İşte öyle bir şey yazmak istiyorum ki yukarı bakılsa mai ve daima mai, aşağı bakılsa siyah daima siyah… Bir şey ki mai ve siyah olsun.