pinar

pinar
@lovrlyangee333
Puan vermedi
tum gun boyunca resmen kitabin sonunu iteledim. okumak istemiyordum cunku spoilee yemistim. okurken agladim, kahroldum, uzuldum ama bu kitap bu sonu asla haketmiyordu. sonunu begenmedim, bir olmamislik vardi. e pwki neden agladim cunku eftalyayida tugayi cok benimsedim. bana askin ne kadar sol, ne kadar devrimci oldugu hatirlattilar. ama bu kitabin sonu bunu haketmiyordu. marconun mandalina hikayesi beni inanilmaz etkiledi. adnan atalar harika bir adamsin umarim gokyuzunde eserinle gurur duyuyorsundur. ozgurlugunuze degil, ozgurlugume degil, ozgurlugumuze!
1000Kitap
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,896 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi
uzun zaman sonra kitap okuyorum tekrardan. harika bi hismis. seni cok seviyorum bl.. beni reading slumptan cikqrtan kitap olarak hep kalbimde yer edinecek.. diger kitap bitimine yuz sayfa kaldi.. hungur hungur aglayacagimi cok iyi biliyorum bunun icin kisa eglenceli kitaplar bakmaya basladim bile..
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma