H.A

H.A
@lowbattery
Evren hakkında anlaşılabilir olan en anlaşılmaz şey, anlaşılabilir olmasıdır Albert Einstein
"Ağır, ağır konular," dedi Merges...
"Ölümün olduğu yerde ben yokum, benim olduğum yerde ölum yok." "Bunun öldüğün zaman ölmüşsündür, ifadesinden bir farkı var mı? "Büyük farkı var. Ölümde sen diye bir șey yok. Sen ve ölüm aynı anda var olamazsınız."
Epikür (MÖ 341–270)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Ama işte buradasın. Bir parçan burada olmak istiyor ve ben o parçayla konuşmak istiyorum,"
Psikoloji
Görünüşe göre insanın kendi ölümüyle yüz yüze gelmesi, en güçlü sınır deneyimidir.
Psikoloji