Elif Şafak kitaplarına nokta koyduğum bir roman olmuş gerçekten.karakterlerin çelişkili yaşanmışlıkları, kurgunun komikliği ve basitliği.hele sonu kırmızı başlıklı kız tarzındaydı.okuyucuya yapılmış bir hakaret gibi geldi bana kitap.mümkün olsa kitaba verdiğim paramı isterdim.Hatta şöyle ki Mahsun Kırmızıgül'ün yazar haliydi resmen Elif Şafak bu kitapta. Okuyucuyu nereye neye yönlendireceğini şaşırmış,mesaj verme derdiyle kurguyu mahfetmiş.
Tavsiye ediyorum ama kitabı . Okuyun ve Elif Şafak merakınızı burada sonlandırın...