"Nereye?"
"Ne demek nereye?"
"Nereye kovdu baban seni?" diye sordu Derda.
"Bir şey demedi. Siktir git, dedi. Bende dolanıyorum öyle..."
"Ne yaptın ki?"
"Okulu bırakacağım, dedim."
"Niye?"
"Sende gitmiyormuşsun okula, öyle dedin!' dedi İsa.
"O başka " dedi Derda. "Ben hiç gitmedim.. sen kaçtaydın?"
"Dört."
"Tamam işte, bir yılın daha var. Sonra bitmiyor mu zaten?"
İsa güldü.
"Ne bitmesi ya? Daha ortaokul var, lise var, üniversite var!"
Sonra dindi gülümsemesi ve sordu:
"Sen neden gitmiyordun? Annenler mı göndermiyor?"
"Yok" dedi Derda "Ben bekliyorum."
"Neyi?"
"Üniversiteyi. Ben oradan başlayacağım."