User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
Garip değil mi? Hatıralar mutluluk vericidir ama bazen hatırlamak intihar sebebin bile olabilir. Sigmund Freud
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sizinle birlikte fırtınaya katlanamayan biri, Gökkuşağının tadını çıkarmayı hak etmez.
"Nasıl da değişirler, nasıl da! Hiç değişmez sandığın herkes.."
Tazecik bir güldü o Koparıp Ellerine aldılar Saklamaya hiç niyeti olmayanlar