📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kadar özlemişim ki bu evrenin verdiği huzuru... çok eski zamanlara götürdü beni. Olacak her şeyi bilmeme rağmen çoğu kitaptan daha fazla eğlendirdi, ilk defa okuyormuş gibi elimden hiç bırakasım gelmedi. Sanırım insan büyüdükçe çocukluğuna geri dönme yöntemi olarak bir şeyleri kullanma ihtiyacı hissediyor. Verdiği konfor yüzünden nasıl yazıldığını bile objektif olarak değerlendiremiyorum ki böyle bir yazarı çok fazla övmek de istemiyorum aslında.
Ama bu seri ve bu evren benim için hep çocukluğum, Hogwarts da gerçeklerden kaçmak için sığındığım bir ev olarak kalacak. Ve sanırım kaç yıl geçerse geçsin Dumbledore'un galibiyeti Slytherin'in ellerinden alıp Gryffindor'a altın tepside susmasına hep aynı derecede sinirleneceğim.