İnsan zaten darbeleri hep sevdiğinden yer bu gerçeğe hepimiz hakimiz. Darbeyi vurma şekilleri farklılaşabiliyor sadece. Bazen sözler söylenir ve arkasından “şaka” denir. Gülünür. Düşünülmez kişide bıraktığı darbe,içine oturan öküz. Sevdiği bir insanın gözünde kötü bir duruma düşmenin acısı dibine kadar yaşanır o an. Çünkü her şey açık açık,yüzüne söylenilmiştir. Devamında “şaka” lafını duyunca hemen tebessüm bekliyorlar bir de. Boğazın düğümlenirken dene bir bakalım gülümsemeyi. Kestirme bir yol bulmuş gibi boşalır yaşlar. Tutamazsın artık.
Duygusalmışım öyle diyorlar. Alınıyormuşum hemen. Çok hassasmışım üzerlermiş beni. Bu özelliklerimi bilen üzüyor zaten. Bilmeyen yanlışlıkla olabilir. Ama öbürleri bilerek değilse niye yapsın?