Emir

Emir
@lucky0
İnsanlardan beklentisi ne kadar az olursa o kadar mutlu olurmuş insan. Oysa ben sadece bana davranılmasını istediğim gibi davranmıştım herkese. Olan yalnızca kendine oluyormuş. Kimsenin umrunda bile olmaz kırgınlığın. Anlarsın o sıra sendeki kadar değerli olmadığını. Anlarsın herkesin hayatından gelip geçici herhangi biri olduğunu. Sırf söylemek için söylenen lafları ayırt edebiliyorsundur artık. Her şey çok farklıdır artık..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Belki de en doğrusu umursamamaktı. Kafandakileri susturup önüne bakman gerektiğinde çok zor bir çaresizlik içerisinde olduğunu biliyorum. Bunu ben de beceremiyorum. Ama artık bir son vermek gerek.
Her zaman yanında olursan bir değerin kalmaz. Herkesten çok seversen bir değerin kalmaz. Ne kadar önemsersen o kadar sıradanlaşırsın. Maalesef insanoğlu umursamaz seviyor…
Şu içimde bir soğuk karartı Çıkmak isteyen tonlarca duygu Bir kavga var ruhumla hararetli Hissettiklerim belki de çalıntı
Şiir
İnsan zaten darbeleri hep sevdiğinden yer bu gerçeğe hepimiz hakimiz. Darbeyi vurma şekilleri farklılaşabiliyor sadece. Bazen sözler söylenir ve arkasından “şaka” denir. Gülünür. Düşünülmez kişide bıraktığı darbe,içine oturan öküz. Sevdiği bir insanın gözünde kötü bir duruma düşmenin acısı dibine kadar yaşanır o an. Çünkü her şey açık açık,yüzüne söylenilmiştir. Devamında “şaka” lafını duyunca hemen tebessüm bekliyorlar bir de. Boğazın düğümlenirken dene bir bakalım gülümsemeyi. Kestirme bir yol bulmuş gibi boşalır yaşlar. Tutamazsın artık. Duygusalmışım öyle diyorlar. Alınıyormuşum hemen. Çok hassasmışım üzerlermiş beni. Bu özelliklerimi bilen üzüyor zaten. Bilmeyen yanlışlıkla olabilir. Ama öbürleri bilerek değilse niye yapsın?