Emir

Emir
@lucky0
İnsanlardan beklentisi ne kadar az olursa o kadar mutlu olurmuş insan. Oysa ben sadece bana davranılmasını istediğim gibi davranmıştım herkese. Olan yalnızca kendine oluyormuş. Kimsenin umrunda bile olmaz kırgınlığın. Anlarsın o sıra sendeki kadar değerli olmadığını. Anlarsın herkesin hayatından gelip geçici herhangi biri olduğunu. Sırf söylemek için söylenen lafları ayırt edebiliyorsundur artık. Her şey çok farklıdır artık..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sevilme gereksminiz ne kadar fazla olursa, insanların size saygı duyma ve sizi önemseme eğilimleri o kadar azalır -Albert Ellis
Belki de en doğrusu umursamamaktı. Kafandakileri susturup önüne bakman gerektiğinde çok zor bir çaresizlik içerisinde olduğunu biliyorum. Bunu ben de beceremiyorum. Ama artık bir son vermek gerek.
Her zaman yanında olursan bir değerin kalmaz. Herkesten çok seversen bir değerin kalmaz. Ne kadar önemsersen o kadar sıradanlaşırsın. Maalesef insanoğlu umursamaz seviyor…
Şu içimde bir soğuk karartı Çıkmak isteyen tonlarca duygu Bir kavga var ruhumla hararetli Hissettiklerim belki de çalıntı
Şiir