İnsanlardan beklentisi ne kadar az olursa o kadar mutlu olurmuş insan. Oysa ben sadece bana davranılmasını istediğim gibi davranmıştım herkese. Olan yalnızca kendine oluyormuş. Kimsenin umrunda bile olmaz kırgınlığın. Anlarsın o sıra sendeki kadar değerli olmadığını. Anlarsın herkesin hayatından gelip geçici herhangi biri olduğunu. Sırf söylemek için söylenen lafları ayırt edebiliyorsundur artık. Her şey çok farklıdır artık..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Belki de en doğrusu umursamamaktı. Kafandakileri susturup önüne bakman gerektiğinde çok zor bir çaresizlik içerisinde olduğunu biliyorum. Bunu ben de beceremiyorum. Ama artık bir son vermek gerek.
Her zaman yanında olursan bir değerin kalmaz. Herkesten çok seversen bir değerin kalmaz.
Ne kadar önemsersen o kadar sıradanlaşırsın.
Maalesef insanoğlu umursamaz seviyor…