📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlardan beklentisi ne kadar az olursa o kadar mutlu olurmuş insan. Oysa ben sadece bana davranılmasını istediğim gibi davranmıştım herkese. Olan yalnızca kendine oluyormuş. Kimsenin umrunda bile olmaz kırgınlığın. Anlarsın o sıra sendeki kadar değerli olmadığını. Anlarsın herkesin hayatından gelip geçici herhangi biri olduğunu. Sırf söylemek için söylenen lafları ayırt edebiliyorsundur artık. Her şey çok farklıdır artık..
Belki de en doğrusu umursamamaktı. Kafandakileri susturup önüne bakman gerektiğinde çok zor bir çaresizlik içerisinde olduğunu biliyorum. Bunu ben de beceremiyorum. Ama artık bir son vermek gerek.