Emir

Emir
@lucky0
Ama öfkeniz vardır, Ve öfkeniz duvarları çatlatır bir anlığına. Ve hiddetinizle bağırırsınız: “Ben buradan çıkacağım!” Ama duvarlar sadece gülümser, Acımasız, sessiz ve sonsuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kapına geldim Ve ben, Ben olmaktan vazgeçtim Yeter ki sen “kim o” de Kim olmamı istiyorsan, O olmaya geldim
Şiir
Nasılsa seni bekliyorum demi. Kimse sevmese seni sevecek bi aptalın var demi. Ondan bu rahatlığın.
Alıntı
İstememesine rağmen sevmek mi? Vazgeçmek mi?
Başkalarına gülsem de Senden uzak kalsam da Sevmediğini bilsem de Ben gene sana vurgunum Sabahattin Ali
Şiir