Emir

Emir
@lucky0
Üzüldüğün için öfkelenirsin. Öfkelendiğin için sakinleşirsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz sabırla geçmeyecek şey yoktur hayatta. Bunu bilmeme rağmen geçmeyecek bir yara bıraktın
Sevgi duygusunun ne kadar özel bir şey olduğunu bilmiyorlar. Sevilmenin değerini bilmemelerinin sebebidir bu
Parası neyse veriyim Umutlarının daimi müşterisi olmak istiyorum Sonunu düşünmeden
Kendimizi teselli etmek zorunda bırakan kişiler için üzülüyoruz