Emir

Emir
@lucky0
Kendime bakmaya başlamıştım. Sana layık olabilmek için. Ayak uydurmaya çalışıyordum güzelliğine. Elimden geldiğince. Sen gittin. Ben hâlâ iyi bakıyorum kendime. Olur da bir gün dönersin diye.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir deniz misali gönlüm İçinde dünyalar yatan Dışardan çarşaf görünen
Alıntı
Sevdam mıydı seni yoran? Özür dilerim sevdiğim... Ben seni içimden de severim
Şiir
Bir şiir yazmak istedim Bedenimi oturttum bir masaya Seni de tam karşıma Biraz zaman geçti üstünden Ne karşımda sen Ne elimde kağıt kalem Bir şiir yazmak istedim Düşünüp de seni Kapattım gözlerimi Aradım, bulamadım kelimeleri Açmak istemedim gözlerimi Ne çabuk unutmuşum Şiir yazmak istediğimi
Şiir
Her çaba sonuç verir Yeter ki biri için olmasın
Duygu ve Düşünce