Emir

Emir
@lucky0
Her çaba sonuç verir Yeter ki biri için olmasın
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Görmeden de sever insan Görebilme umuduyla İhtimallerle yaşar Hayallerle yaşar
Şiir
Bencil oldum sen gidince Özür dilerim Erken uyumaya başladım Ancak böyle seni düşünemedim
Şiir
Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş Ama sen gitme Ben cahil kalayım…
Şiir
Çok seversin az kalır... Hep seversin hiç sanır. Sessizce ağlanır. Onlar ağladığını sanır. Çünkü onların ağlaması bir iç kanamadır. Yaşadıklarından öte yaşayamadıklarının izi kalır. Belki de yaşayamadığımız aşkların ayrılığını çekiyoruz. Olamaz mı?
Alıntı