semra kurt

semra kurt
@lucky41
Hayat Güzeldir filminin bir repliği vardır içime işleyen, “ İyilerin aptal olduğunu sandığımız yerde yitirdik insanlığımızı” diye... İşte biz şu sıralar tam da o yerdeyiz bence. Benim hayalim, ülkemin bu tuzağa düşmeden dimdik doğrulması. “İyilik aptallık değildir” diye yan yana saf tutsun insanlar istiyorum. Dayak yedikçe ayağa kalkan bir adam düşleyin. Kim ne kadar vursa yine kalkıyor ayağa.. Yine silleyi yiyor, yine kalkıyor. Defalarca... Ta ki birileri artık ona vurmaya cesaret edemeyene, kendi kötülüğünden yorulana dek. İşte o zaman, “Dik Duran Adam” diyorlar ona. Ben... Ülkem “Dik Duran Adam” olsun istiyorum. İyiler aptal değildir. İyilik mucize de değildir. İyilik, iyiliktir işte! Yaşamın normal halidir iyi olmak. Balkondan sarkan begonviller kadar basit ve güzel... Bige Güven Kızılay
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

semra kurt

, bir kitap okudu
Puan vermedi·284 syf.·
2022 4. kitabı
Zülfü Livaneli
8.4/10 · 35,4bin okunma
Mutluluk
"Onlar insandı, kendisi ise suçlu. Saklanması, örtünmesi, hizmet etmesi, ceza görmesi gerekiyordu;Bunun başka türlü olması mümkün değildi. " Mutluluk - Zülfü Livaneli
1000Kitap