Yapabidiğim tek şey, sadece okumaktı. Kitaplar, büyük çoşkular, zevkler, acılar veriyordu bana; bu nedenle onlardan çok faydalandığımı söyleyebilirim..
Kitapta ilk bölümü okuduğumda heyecanlandım devamı ise beklentimi karşılamadı. Bana göre bazı bölümler olmasa olurdu. Onlar yerine Abdullah'ın yaşamını daha çok okumak isterdim. Kitap yinede kendini okutuyor ama bitirince doymamış hissine kapılıyorsunuz..