Ve benimle mücadele eden ne çok insan oldu.Çoğuna ben galip geldim lakin bana galip gelenler de oldu.Kimi günlerce eziyet etti bana ki susayım,kimi "Ey nefsim,ben sana tabi değilim" diye bana meydan okudu.Kimi " Ey nefsim! Seni sen yapan benim,beni de ben yapan sensin.Ya yola gel beraber gidelim ya da yoldan çekil ben Hakka gideyim..." diye haykırdı bana.Lakin ben hiç birinin peşini bırakmadım.Hep onlarlaydım.Ve şimdi seninleyim.Seni senden iyi tanırım,senden iyi bilirim seni.Ve sen benim her sözümü dinlersin.Bazı vakitler yenersin beni lakin yine de sükut ettiremezsin sesimi.
Bu hastalıkların en sevdiği insanlar,kimseye hayır diyemeyen,başkalarının ihtiyaçlarını bazen de onlar istemeden üstleniveren,duygularını başkalarına hatta kendilerine bile ifade etmeyen, çoğu çocukluğunda kötü muamele görmüş ,itilmiş,kakılmış,terk edilmiş, sevilmemiş kişilerdir.