yaseminkuntbilek

yaseminkuntbilek
@lulna
ben isimsiz üye türkiyede yasıyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
insan üzgün olduğu zaman gökyüzünü özler
birini güzel olduğu için sevmessin ki sen sevdiğin için güzeldir

yaseminkuntbilek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2023 34. kitabı
Mustafa Orakçı
9.5/10 · 395 okunma
Alıntı

Nisağğğ

@Hnisa127
·
"Yağmuru sevdiğini söylüyorsun ama yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun.Güneşi sevdiğini söylüyorsun ama güneş açınca gölgeye kaçıyorsun.Rüzgarı sevdiğini söylüyorsun rüzgar çıkınca pencereni örtüyorsun. İşte bundan korkuyorum çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun." William Shakespeare