Çok iyi tanırım bu tanrıya benzeyenleri: kendilerine inanılmasını isterler ve kuşku duymanın günah olmasını. Kendilerinin de en fazla neye inandıklarını çok iyi bilirim. Gerçekten, ötedünyalara ve kurtarıcı kan damlalarına inanmaz onlar, en çok bedene inanırlar onlar da, kendi bedenleri kendinde şeydir onların gözünde.
Bak şu tüm inançların müminlerine! Kimden nefret ederler en çok? Onların değer levhalarını yere çalandan, parçalayandan, yasaları çiğneyenden. Oysaki yaratandır o.