" Okuduğun bazı kitaplar ,seni dinler , seninle konuşur , sana cevap verir , gözyaşlarını siler , sana yol gösterir ve seninle birlikte susar ."
"ölüm ,biz insanlar için ne anlam ifade ederdi ? Yeniden doğuşu mu ? Başka bir diyara gidiş bileti mi ? Yoksa tamamen bir yok oluş muydu ölüm ?
Ölüm sadece bilinmezlikti insanlar için . Tatmadan öğrenmeyeceğin , bir sondu ölüm . Peki ölümü korkunç kılan neydi ? Ölümden korkma sebebimiz , bir bilinmezlik olmasıydı . İnsan bilmediği şeyden korkardı ve korkuyorduk "