Bu kitaba karşı o kadar bi hissim yok ki yani kitabı okurken hiçbir şey hissetmedim robot gibi okudum insanların nasıl bu kadar beğenip “ağladığını” hâlâ anlamış değilim kitap asla ağlatmıyo çok boş bir kitap bana göre. Kitabı elime aldım, okudum ve bitti bu kadar hiç duygu hissedemedim. Bana göre çok başarısız bir kitap yazımı çok basit ve düz geldi. Abartılan bir kitap olduğunu düşünüyorum beklentilerimin çok altında kaldı.