Görüyorsun işte bak, bir çocuğu dünyaya getirmek ne kadar zor bir iş. Buna rağmen bizde kadınlara saygı göstermezler ! Kadınlara, yani analara saygı göstermek gerekir. Bu sözlerimi hiçbir zaman unutma tamam mı ?
"Neden hamam böceklerinden korkuyorsun?" diye sorduğum zaman sert bir şekilde karşılık verirdi :
"Neye yaradığını anlamıyorum bu yaratıkların. Çok iğrençler ve hepsi de kapkara şeyler. Sürekli dolaşırlar, bir yerde durmazlar, her yere girer çıkarlar. Tanrı herkese bir görev vermiştir. Tespih böceği evin nemli olduğunu, tahta kurusu duvarların kirli olduğunun bir işaretidir. Bit ise hastalık habercisidir. Hepsinin bir amacı vardır. Bütün varlıkların, bütün canlıların neye yaradıklarını bilirim ama bir tek bunların ne işe yaradıklarını, Tanrı'nın neden onları dünyaya getirdiğini bir türlü anlamış değilim."