luna

luna
@lunamious
“to the stars who listen..”
Çünkü insan sahip olduğu bir şeyi yitirmez. Bir kez daha hatırlayalım her şeyi, kazıyalım hafızamıza, sıkıca tutunalım hepsine bir kez daha. Belki de elimizde burada geçirdiğimiz zamana dair anılarımızdan başka bir şey kalmayacak.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen ve ben dünyanın kendisiydik ve dünya daha önce hiç olmadığı kadar büyük ve güzel görünüyordu.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
Endişe nedir bilmiyorlardı, yalnızca neşeliydiler; nereye gideceklerini nadiren bir gün öncesinden planlıyorlardı. Gazete okumuyorlardı. Neler olup gittiğinden haberleri yoktu. ‘’Bu bile yükümlülük altına girmemiz demektir.’’ Denizde yüzüyormuş gibi özgür olma duygusunu bir kez olsun yaşamak. Her şeyden özgür olarak. Zamandan, dünyadan…
Sayfa 84·Kitabı okudu
Alıntı
Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmediklerine bakarak değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime..
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan hayatta yalnızca bir şeyi dört dörtlük yapabilir… yalnızca terk bir şeyi ama onu da tam yapmak gerekir… bunun ne olduğu önemli değildir, hiç kimse kendini aşamaz ama hayatını tek bir şeye odaklayan, doğru bir şey yapmış olur. Bu şey yalnızca doğru, dürüst, temiz bir şey olmalıdır ve insanın kendi kanı canıymış gibi benimsediği bir şey olmalıdır… Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa, diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur… İnsan yaptığı şeyi bilmeli ve doğru bir şekilde tamamlamalıdır…. İnsan yalnızca inandığı bir şeye sahip olursa sağlam durması gerekir.
Sayfa 33·Kitabı okudu
Alıntı