Saadet Koç

Saadet Koç
@lusnika28
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, Siz yoktunuz.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen kimi bekliyorsun?-diye sordu Ben mi? Güzel bir kadını,-dedi Oblonskiy Bak sen! Kız kardeşim Anna’yı bekliyorum. A. Karenina’yı mı?-dedi Vronskiy. Sahi,onu tanıyor musun ? Vronskiy, Karenin adını belli belirsiz şekilde kibirli ve can sıkıcı bir şey olarak hayal ederek: Yani şöhretini duydum ve sima olarak tanırım. Akıllı,bilgili,hayranlık uyandıran biri olduğunu biliyorum… Anna Karenina Lev Tolstoy
Alıntı