Sen kimi bekliyorsun?-diye sordu
Ben mi? Güzel bir kadını,-dedi Oblonskiy
Bak sen!
Kız kardeşim Anna’yı bekliyorum.
A. Karenina’yı mı?-dedi Vronskiy.
Sahi,onu tanıyor musun ?
Vronskiy, Karenin adını belli belirsiz şekilde kibirli ve can sıkıcı bir şey olarak hayal ederek:
Yani şöhretini duydum ve sima olarak tanırım. Akıllı,bilgili,hayranlık uyandıran biri olduğunu biliyorum… Anna KareninaLev Tolstoy