kitaplar, insanlardan daha iyi bir dosttur ve söylenemeyen çoğu kelime ve tarif edilemeyen çoğu his kitaplarda saklıdır. kitaplar, bizi yargılamayan, ne zaman canımız istese gidip konuşabileceğimiz arkadaşlarımızdır. bu sene arkadaşını yalnız bırakma, hiçbir hissi içinde tutma, yaz ve bolca oku<3